Aslaninannesi01 canmyavrum 38+3 te yaptım bnce canları ne zaman isterse o zaman geliyor arkadaşımın kızı 41 haftalık doğdu diğer arkadaşımın 37 yanı değişiyor
3bebe canmyavrum 41. Haftadayız erkek bebek hala doğmadı mesela bekliyoruz 😔 diğer iki oğlum da 40 hafta dolunca doğmuştu Eltimin iki kızı var onlarda 41 de doğdu Eşimin sülalesi bence biraz tembel bizim bebeler de onlara cekmiş 😂
canmyavrum Aslaninannesi01 etrafımda hep erkek bebek geç dogar diyor bende 40 -41 i bulsun istemiyotm dedim soraym 🙊teşekkür ederim
canmyavrum 3bebe 🤣 yani hiçbir türlü belli olmuyor bakalm bnm oğlan ne zamn doğacak.eltim hep 40 tan sonra 41 hatta dogum yapmış 3 oğlunuda . Görümcem de kızı var 2 tane 2 sünide 38 de fln doğurmuş. 🙈