Ada9y 1.de nokta kadar kan ile öğrendim 2.de direk kanama şakır şakır bebek iyidi sonraki kontrolde yine kanama oldu durmua 3.de 7 de kanama oldu bebek iyidi 8 de gittik son kontrol snrasi kalmış dedi kan sulandirici kullanırken oldu son 2 si 🙄 sindi bu doktor tüp bebek doktoru iğne yanında serum tedavisi başlattı rahîm bebeği tutsun die +hap verdi rahîm bebeği kabul etsin die yine progestan +birde proloton iğne vuruluyorum aspirin ve enox iğne yine kullaniyorum ama korkularım gecmio bi türlü yarın yine kontrolde beklerken kafayı yemezsn iyi 🙄