myangelson Keşke üst komşu ve yan komşum da senin gibi olsa… Ne gece bitiyor gürültüleri supurmeleri ne gündüz sabahın köründe 🤦🏻♀️
OksijenliSu Hahahah. Şuan bu postu 10:24 de görmem ve benimde aklımdan geçen şeyi okumam. Şimdi gidip oturma odasını süpürmem lazım. 😅😅😅😅
Umay255 ElaRose Senin gibi komşu bana lazım 🤣🤣 bizim üste ki sabah 7 buçukta başlar sanki biz ahırda yasiyoz bide bi sesler çıkıyor
ElaRose Umay255 ben çok dikkat ediyorum geceleri asla terlikle gezmem ses yapmam . Bazıları diyor kendi evim istediğimi yaparım ama ben o hadsizliği yapmak istemiyorum bebeğim
Deletedmom7373700 ElaRose hafta içi 9 buçuktan sonra süpürüyorum. Hafta sonu genelde 12 den önde süpürmem insanlar geç kalkıyor diye. Ama hafta içi bişey olmaz bence