Çok memnun kaldım, buraya da yazmak istedim. Dün çok yorucu bir gün geçirdim. Her yanım ağrıyordu, artık ne zaman doğacak demeye başladım🙈(26. haftada). Allah’tan kargomda dün geldi. Sabaha ağrım filan kalmamış. 5 bölge destekli aldım. Biraz büyük ama olsun😊