Papiiii evet canim insAllah kalirsin yine sorun etme cok , psikolojik insan ypruluyo anliyorum seni bende cok weyler atlatdim ama wukur Allah gozumu cok yolda birakmadi tedavi gor ama ben tedavi aldim sonra oldu bende kendim duwuk yapmiwtim hemde 2 aylikdi kismet canim Allah her kese annelik duygusunu tatdirsin 🙏♥️bizde dahil