xarasmomx önceden cok istahli yemek yerdim suan 32 haftadaym zorla yiyorum surekli tokluk hissi ve yemiyorum sabah zorla biraz kahvalti ve aksam yemegi okdr bebegim gelismicek diye korkuyorum bu durum bebege bi zarar verirmi:(?
Kbrmrt xarasmomx bende seninle aynı durumdayım. Sanırım bebek büyüdüğü için mideye baskı yapıp küçültüyor diye düşünüyorum.
Maviii bende yiyemiyorum merak ediyorum bu konuyu vicdanen rahatsızlık duyuyorum sanırım bebek büyüyor ondan
dilanbartos Ben son 2 ayda hiç kilo almadım ama bebeğim aldı. Dediğiniz gibi iştahlı yemiyorum hatta günde bir öğün atlıyorum. Hiç öyle düşünmeyin bebişiniz ihtiyacı ne varsa alıyordur sizden. Vitamininizi kullanmayı ihmal etmeyin yeter.
dilanbartos Maviii o sizin güzelliğiniz 🤗🙈 Ben yurt dışında yaşıyorum. Kullandığım ilacın ismi femibion. İnternetten bakabilirsiniz değerlerine ya da ben de araştırabilirim Türkiye’de ne kullanıyorlar diye.
Maviii dilanbartos ya ilk defa duydum bende bak bu ilacı, decavit kullanıyorum ben de bazı doktorlar bir gün kullanıp diğer gün kullanılmasada olur diyor, bir sorayım dedim 🤗 teşekkür ediyorum 🌸
Maviii avrupada daha çok elevit kullanılıyor, Türkiye’de de elevit varda kapsülün farklı bir şeyden yapıldığı için onun yerine bire bir decavit kullanılıyor. bir gün kullanıp bir gün kullanmayın diyende var, her gün kullanın diyende anlamış değilim 🤷♀️
dilanbartos Maviii Almanya ve Avusturya’da en ünlüsü bu sanırım. Hepsi aynı aslında önemli olan içindekiler... 💕