Smge92 canım neye göre bu 7. Haftan. Son adete göre mi? Bende bu uygulamadaki haftaya göre takip ediyorum 6+4 üm . 5 gün önce gitmiştim daha bebek bile yoktu. Kese kont. Lü yaptı. Oysaki bu haftalarda bebişleri görünen de var.Acele etme dedi. Yani demem o ki ben burada çok okudum 8. 9. Hafta duyanları. Tedirgin olma lütfen🙏