Arkadaşlar merhaba, 24+3 günlük hamileyim 19. haftama kadar sabah akşam prilam kullandım, prilama rağmen kustuğum günlerde oluyordu ama 19.haftada artık hafiflemeye başlayınca hapı bıraktım, sonrasında sadece 1 haftam bulantısız geçti onun haricinde hep bulantım vardı halada var, özellikle sabahları kalktığımda bulantıyla uyanıyorum ve aç karnına olduğum için afedersiniz direkt safra kusuyorum ve sanki 2 haftadır iyice sıklaştı, bi türlü geçmiyor bulantılarım, merak ettiğim benim gibi bu haftalarda olupta hala kusan var mı, en başından beri bulantısı hiç bitmeyen ? Haftaya kontrolüm var o zamana kadar böyle devam ederse doktorumla konuşcam tekrar prilam başlamayı düşünüyorum