Huzur123 6 aylık mı demek istediniz? 6 aylıksa, ateşi vs yoksa, emmesi iyiyse çok endişelenmeyin, atlatır..yine de viral yük de önemli, evinizi iyice havalandırın ve en azından bundan sonra odadan çıkarmayın bi kaç gün..emziriyorsanız da şu sıra bol bol emzirin, en iyi ilaç anne sütü..bi kaç güne toparlar zaten 🙏