mimar_anne Kızlar 11 haftalık hamileyim yaklaşık 2 hafta önce karnım 2 gündür de göğüslerim indi sanki araştırınca 3. Aya yaklaştıkça belirtiler geçiyormuş başına gelen oldu mu göğüs ucu karardı ve damarlar belli ama o şişkinliğim gitti hem karında hem göğüste
Cansu1- mimar_anne benim de geçti hatta ağrısı bile geçti göğüslerimin sadece çok az ucunda ağrı kaldı. Ki ilk hamile olduğumu öğrendiğim de kolum değse çıldırıyordum. Şimdi 29+4üm. Biraz biraz sanki tekrar şişmeye başladım
mimar_anne Cansu1- aynen bende öyleydim şimdi baya rahatım gece yatarken ağrıyor birde sabahları gün içerisinde yok gibi demek ki normal canım