Skarakas Sfanur 40+3 ama daha fazla beklenebilirdi. Doktorumun aceleciğinin bedelini malesef ben ödedim
gulceveannesi GAMSSE nasil olur cok gec degilmi doktorunuz bu riski nasil aldi ozellikle siz korkmadiniz mi
GAMSSE gulceveannesi normal dogum diye bekledi surekli kontrole gittim 2 gune bir ama olmadi sanci su kanama suni sancida denemedi direk sezeryana aldilar saglikli sekilde kucagima aldim
strawbery Sfanur kizimi 36+6 haftalikken normal dogumla kucagima aldim oğlumu 37+2 de zorunlu sezeryanla kucagima aldim
strawbery 127383 hayir canim kontrole gittigim bebegimin kordunun kisa oldugunu ve kopmak uzere oldugunu soylediler arastirma hastahanesine gidiyordum suni sanciyla dogum yaptim oncesinde ciger gelistirici iki igne oldum
ahenkk_1224 Sfanur 41+1 de kızımı doğurdum. Şimdi 35 haftalık gebeyim bakalım ne zaman doğuracağım. İnsaallah sağlıcakla bir an evvel normal doğum gerçekleştiririm 🤲