Merhaba anneler . Bilgi sahibi olan anne ve anne adayları yanıtlarsa çok sevinirim , bir tanıdığımın yanında onkolojiue gideceğim bu perşembe , hamileliğimi yeni öğrendim ama endişeliyim onlolojide malum pet çekilmiş hastalar bile mLESEF kantinlerde dolaşabiliyor acaba gitmesem mi , götüreceğim hastaya da ne işlem yapılacak onu da bilmiyorum eşime henüz haber vermedim iyice kesinleşsin diye bekliyorum ama bu onkoloji işi ters oldu