Haftalardır araştırıyorum. Dün gidip yerinde gördüm e bebekte ve birkaç yerde baktım. İsteidğim sey hafif ve kullanışlı olması. Travel sistemden vazgeçtim. Çünkü ağır. Ve katlanınca bile baya yer kaplıyor. Bagaj hacmi çok geniş olmalı aracını varsa. Ve yA tek başınıza dolmuşa binerken bile taşımanız zor. Görünce vazgeçtim. Şu an alacağım araba kabin boy bebek arabası. Çok beğendim. Bildiğiniz uçak kabinlerine sığacak şekilde küçülüyor. Tek hamlede hem de. Bir elinizde bebeğiniz diğer elinizde arabayı çok rahat taşıyorsunuz. Ayrıca bavul gibi sürükleyebiliyor. Bir araştırıp video izleyin derim. Ben pierre cardin Vovo kabin boy alacağım. Pusete de gelince onu uygun bir sey almayı düşünüyorum interntten zaten 5-6 ay kullanıyor anca.