Bu gece inanılmaz bi kasık ve bel ağrısıyla uyandım 1 saate yakın aşırı derecede kıvrandırttı inletti, ara ara hafifledi sonra geri geldi düzensiz ama aşırı şiddetli sancılardı. Sonra ağrıyla içim geçmiş uyumuşum şuan hala hafif bi sancım var regl ağrısı gibi ama geceki gibi değil şükür 😅 Afedersiniz lavaboya gittim ishal gibi yaptım. Doğum mu geliyor arkadaşlar 38+1? 🙈