Ecee_0661 hayır normal değil asla, ikiz gebeyim bende 22. Ci haftamda yürüyemez olmuştum kalça ve sırtım kopacak gibiydi. Doktorum önce fıtık zannetti emar istedi emar sonucumda leğen kemiğim iltihap ve ödem doluydu yani gebelikte ankilozan spondilitin temelleri atıldı. Doğumdan sonra tedavi alicam şuan sürekli yatıyorum ama aşırı kalça ve sırt ağrısı asla normal deği.