Melegimveben hayırlı olsun yavrunuz RABBim sağlık sıhhat versin...bişey merak ettim biraz daha dursa olmaz mıydı acaba sanki zorla doğum olayı başlatılmış gibi geldi bana??bebiş küçük demişsiniz belki de biraz daha gelesi yoktu...42 nin sonuna kadar bekleyenleri biliyorum da çünkü...bi sıkıntı mı oldu??