Karanfila Kızlar merak ettiğim bi konu kimileri Doğum anında makyajlı kiminde hiç yok doktora da sormadım sizce yapılır mı Cuma Doğumum var yapmasamda olur ama insan kendini daha iyi hissediyor😁
Nuurrrrrr Karanfila sor öyle yap bence benimde haberim yoktu oje sürmüştüm girmeden önce oje makyaj yasak dediler çıkardım orda
Haticenurozturk Karanfila valla ben makyajliydim ama öyle abartılı değil rimel fondöten allık bide parlatici 😄 sabah 8.30 da aldılar beni doğuma evden çıkmadan yaptım makyaj biliyordum kendimi hastanede o heyecanla yapamazdim
Kubhar-21 Haticenurozturk Karanfila bende makyaj yaptım fakat ameliyata giderken ıslak mendil ile sildirdiler😂
Fatmaztrk Karanfila bazı özel hastanelerin kuaförü bile oluyor onlar yapıyor saç makyaj ama terleme aglama ihtimaline karşı basit birşey yap
Askiletotomsu Nuurrrrrr tirnaktaki morarmayi takip etmeleri şart Ondan oje yasak Ayak parmagindan da takip ediliyor gerçi ama
iremss Karanfila basit bi kapatıcı rimel allk ile gitmiştm sorun olmadı ama oje olmamalı sanırm gerçi bunu diyorm ama ojeli gireni de gördm 😂
Karanfila Whatsaptan yazdım ama doktorum yoğunluktan cevap vermedi en kötü kapatıcı allık kalem çeker giderim ojede sürmem😁sil derlerse de silerim 😁
Karanfila Hafif Makyaj yaptım ojelerimi sildim bi sorun olmadı ama o acı ve heyecanı yaşayınca yüzde ne makyaj kalıyor ne de bi güzellik 😂