Aslanidikut valla canım ben bu ağrılar batmalardan 37 haftaya kadar zor dayandım sancılandım doğuma aldılar en son meğer karnım çok darmış doktorum bebek kilo bile alamamış sıkışmış kalmış oraya yavrum dedi 1 ay oldu hala karnım öyle ağrıyor ki ameliyat yerimde sıkıntı yok göbek deliğim bile yara olmuş günlerce neler çektim 😓 Bi doktoruna git anlat ona ne olur ne olmaz biz bilemeyiz bunu orada ne yapıyorlar ne yaşıyorlar bide ben gurbetteyim aylarca gittiğim mal doktor anlamadı göbek deliğim ağrıyor diye ağlicaktım neredeyse kendi memleketimde yaptım doğumu sadece 1 kontrolde anladı gittiğim doktor