Dogum parasını nasıl alıyoruz bı yerde calısmıyorum ama bılıyomusunuz nereye basvurmam lazım
Sblglr PTT ye otomatik yatıyor diye hatırlıyorum ama bilenler yardımcı olacaktır üstte kalsn
Doğumdan önce 90 gün sigortan yatması lazm canm çalışmıyorsun alamazsin