Benanneyim Selim_Alparslan tatlım ben kullanıyorum çatlak ilaçları vs çatlayan vücudu geçirmez. Sadece çatlamamak için vücutta önlem almayı sağlar nemlendirir ama yalan söyleyemicem 7 aydayım henüz çatlağım YÖK karnımda sürekli bol sürüyorum
begumge Selim_Alparslan ben hep hindistancevizi yağı ve bio oil kullandım dönüşümlü olarak 37+4 çatlağım yok henüz. Ama bio oil çatlak görünümünü azaltıyor diye biliyorum bence devam edin.
Kadze Selim_Alparslan çatlak kremlerini bilmem ama bio oilin özelliği cilt tonunu eşitlemesi ben hamileliktrn önce göğüs bölgeme kullanıyordum işe yarıyor o beyaz çatlak yırtık ızlerini yok edip cilt tonunu esitliyor tavsiye ederim
ozgeya Selim_Alparslan ben çatlağım olmadan kullanmaya başladım,şuan 38.haftamdayım ve bir tek çatlağım yok.çok güzel nemlendiriyor cildi.
Selim_Alparslan Benanneyim benim kalçam dağılmış 🙄 13 haftalığım karnıma sürmeye başlayayım o zaman sağol canım ☺️