Şu anda 35+4 üz heyecan sardı bizi, normal doğum yapmayı çok istiyorum ama doğumdan çok kesikten ve dikişten korkuyorum bunu bir türlü atamadım kafamdan yaşayıp deneyimleyenler anlatıbilirmi kaç ayda iyileşti yaranız tuvalet konusunda çok sıkıntı yaşadınızmı dikiş atılırken uyuşturuyorlarmı hissediyormusunuz o anları , yada hiç kesiksiz ve dikişsiz normal doğum yapan varmı Aranızda Deneyimlerinizi paylaşırmısınız