durulice Bir kaç gün önce başlık açmıştım sancım yok diye bu gece ise ağrıdan uyuyamıyorum sabah randevum var ama bu gece nasıl sabah olacak bilmiyorum 😔
durulice MerveEbru belim ve kasıklarım ağrıyor, nişanım yada suyum gelmedi sabah olmasını bekliyorum 😔
durulice Nurciv sürekli belim ve kasıklarım ağrıyordu ilk defa oldu 7-8 saat geçmedi çok zorlandım şimdi iyiyim
durulice Feride11_ sabaha kesildi sancım doktor muayene etti daha yeni açılmaya baslamis ama çatim dar olduğu için sezeryan günü aldık
Hafize27 @durulice benimde 38+3 ilk defa dün gece sancım kasılmam oldu 9dan 3e kadar sevindim bol bol squat falan yaptım ama 10dk birdi ve 3de kesildi yalancı sancıymış perşembe kontrolum var inşallah kendi sancım gelir 40dan sonralara kalmam
Feride11_ durulice Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bende 1 temmuza gün aldım ama yarın kontrolm var belli yarın alabilirlee korkuyorm sezaryen dan
durulice Feride11_ amin inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alın 🌸 bende hiç istemiyordum sezaryen ama nasip böyleymiş