Bugün başladı adet sancısı gibi ağrılarım bebek o kadar ağırlık yapiyormus gibi his veriyor ki anlatamam hareket etmekte zorlaniyorum bel ağrılarım başladı surekli alt çatı bölgem sızlıyor resmen patliycakmis gibi dusa girdim bira rahatladim fakat yavas yavas gene geliyor gibi boyle sizlamalar bel ağrılarım ve surekli ic camasirimda yogun beyaz akıntı vardi bugun sebebi nedir acaba normal dogum gibi gözüküyor suan doktorum çatı muanesi yapmadi daha ama hersey normale uugun suanlik dedi haftaya gidicem daha doktora sizce ne zamana dogururum bunlar normal mi