Bsraa benim oleydi canım 1 hafta önce yattim 4 gün hastahanede duzeldi ama bende gebelik şekeri vardi ondan kaynaklıydi ama doktor kntrl altinda olman gerektiğini soleyip yatirmisti erken doğum riski oluyor genelde dedi bu haftadan sonrada olsada sorun olmaz dedi doktor 😐