Buse-e27 Herkese merhaba park yatak almayı düşünüyorum ama çok fazla bilgim ve tecrübem yok bu konuda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz park yatak kullanışlı mıdır hangi markayı kullanıyorsunuz memnun musunuz kullandığınız markalardan
MerveEbru Buse-e27 elele madre anne yanı beşik aldım çok beğendik eşimle aşırı kullanışlı. Park beşiği çok beğeniyorum çünkü çok avantajlı ileriye dönükte iş görüyor ekstradan seneye tayinciyiz minik bir çantaya koyabiliyorum beşiğin öyle özelliğide var
_tulayb26 Buse-e27 kanz sleepy side plus aldım canım tayinci olduğumuz için park beşik tercih ettim bi çantayla topla götür mis gibi ve fotoğrafına girip bakarsan her şeyi de var fiyatı da oldukça uygun diğer park beşiklere göre anne yanı kademesi 3 tane mesela sallanıyor falan daha kullanmadık bebişi bekliyoruz bakalım ama eminin memnun kalırım yani
Buse-e27 MerveEbru bu markayı çok duydum sallama özelliğide var sanırım herhangi bir ses vs yapıyor mu peki
Tugce889 https://ty.gl/ao6yqvhxzu Bunu aldık. İndirimdeydi biz alırken. Çok büyük farklar yok gibi geliyor park yataklar arasında
Aylinakkaya Prego aldım sallanabilir ve anne yanı olma özelliği de var güzel kullanışlı gibi henüz kullanmadım doğumumu daha var 😄