Kıalar ii geceler bir sorum olacak…Dün kanamam oldu diye post açmıştım(serklajlıyım 33+0ım) bugün doktora gittim doktor herşeyi kontrol etti nst ye aldı herşey normal dedi. Bugunde muayene sonrasına kadar bi sorun yoktu ama bugun akşam yine kanama oldu. alttan muayene yaptığı için kanama olur mu. Nstye girince alttan muayene de yaptı. Tekrar gitmeli miyim ne yapacağımı bilmiyorum