Rozelin4747 Kizlar Ben 10 haftalik hamileyim ve hala leke görüyorum Doktor hersey Yolanda dedi Ama Ben korkuyorum cünkü ilk hamileligimdede öyleydi 12 haftada bebegin kalbi durmistu
OOzii Rozelin4747 kanama alaniniz olabilir benim var ve ogrebdigimden beri progestan kullaniym yogun kanamam oldu 3 kez hastanede yattm simdi de lekelenmem var kahverengi doktor normal ıcerdeki pis kan atliyo diyo.. Kanama alaninizin olduğunu söyledi mi size sebebini yani