Olmuyor-12 Kendine
•doğum için bir elbise/gecelik sürekli sancı anında açıklık bakılacak alt üst takım giyme
•doğum sonrası için bir gecelik önü düğmeli olsun emzirme rahatlığı için
•Dilersen çekim yapıcaksan alt üst takım vs.
•Çorap
•Nevresim
•2 Paket külot ped markası önemli değil depend/ can bebe vs. İkisinide kullandım rahatlar
•Terlik
•Sağma makinesi (süt gelmesini sağlamak için kullanılabiliyor)
•Göğüs ucu kremi
•Göğüs pedi
Bebiş İçin
•Bez
•Islak mendil
•5 takım kıyafet
Zıbını, altı, üstü, eldiveni,şapkası,çorabı şeklinde
(Altına yaptığı an kıyafete bulaştırması ihtimal)
•Yaz ise müslin kış ise battaniye
•Emzik ve biberona hiç ihtiyacın yok
Tüm bunlar yeterli oluyor. Şimdilik aklıma gelenler böyle 💕