Zaten gününüz fazlasiyla dolmuş sancınız olmazsa suni sancı veya sezaryenle mecburi doğuma alicaklar 2.cocugumda bende bu durumu yasadim hiçbir şekilde doğum belirtisi yoktu önce suni sancı verdiler 8saat ilk doğumum normal olduğu için,bebek iri olduğu için sonrasında sezaryene aldılar bu şekilde doğdu 2.bebegim
Rabbim hepimize kolay doğum, sağlıkli hayırlı evlat nasip etsin …🤲🏻