Zehraa12 Kızlar haftaya tetonoz aşısı olucam 21.haftaya denk geliyor hastanede doktorum aşıyla ilgili bir şey demedi sağlık ocağı da 21.haftada gel ol dedi ne yapmalıyım doktor aşıyla bir şey demeyince bende unuttum sormayı
Soruyorumm Zehraa12 ben bu gün oldum doktorum bi şey dememişti ben sordum istiyosan bi doz ol dedi ben de bir doz olucam
mrvcermeli Zehraa12 Sağlık ocağından çağırdılar yaptılar. İkincisini de 27 haftalıkken felan yapacak kendisi arayacak beni. Yapıldıktan sonra bir kaç gün kolunda ağrı oluyor.
Zeyyyn Zehraa12 sağlık ocağı takip ettiği için genelde doktorlar pek bilgi vermiyor 21 haftada olablrsnz bir sıkıntı olmaz