Bernaalim Kızlar 32 haftalık olduk bugün 34. Haftaya kadar gidemeyecem doktora sıkıntı olur mu ne sıklıkla gitmek lazım bilgisi olan
Eminecak Bernaalim ilk nst ye 37 de bağlandım. Sıkıntılı bir hamileligin yoksa erkenden almıyorlar nst ye
Smye57 Bernaalim canım bende bugün gittim 34haftalgıım ntsye bağladı doktorum bi sorun yoktu ama korkma kalp atişini dinlicez dedi dinledim 20dlaka
Kuputo Bernaalim ben ilk nst’me 38.haftada bağlandım, daha erken başlayan doktorlar da var evet ama öncesinde sıkıntılı bir durum yoksa çok da gerek duyulmuyor aslında.