1minik-annesi Bugün safra asidin yüksek çıkmış dedi doktor, buna gebelik kolestazı deniyormus, bilgisi olan var mı? Haftaya gidebilirim ancak kan vermeye, olduğum ilçede yapmıyorlar, özel hastane de yok maalesef :(
Mehtapca06 1minik-annesi oyle bir hafta bekleyebilecegin birsey degil kuzum haftasina gore baya tehlikeli bebeği de etkileyen bir gebelik dönemi hastalığı
1minik-annesi Mehtapca06 25+0 haftadayiz doktor bebeği hissettigin sürece bir sorun olmaz dedi ama ben korktum tabi
1minik-annesi Erygt123 bebeğin sağlık durumuyla ilgili bir şey olur falan dedi mi, nasıl yurutuyorsunuz acaba tedaviyi ?
EssoSavve 1minik-annesi canım bende bi ilçede yaşıyorum kaşıntım başlamıştı yara falan olmuştu doktorumu aradım bi sebepten sıkıntın varmı diye sordu bende kaşıntım var cildiyeye mi gitmem lazım diye sordum bana dedi ki acil gelmen lazım gebelik kolestazı gebelik zehirlenmesi yapıyor oda hem anneye hemde bebeğe zarar veriyor acil testler yapmam lazım demişti hiç durma hemen gitmelisiniz testlerin sonucu temiz çıktı bebeğim doğdu 1 ay oldu kaşıntılarım hala devam ediyor ama senin yüksek çıkan değerler var gitmen lazım 😓
Erygt123 1minik-annesi yok bişey demedi ama bebeğim iyi şükür bı sıkıntı kaşıntı çok var ilaç şimdilik kullanıyorum ama daha geçmedi
1minik-annesi Erygt123 ben de kaşıntı yok gibi bir ara avuç iclerim kasiniyordu bir kaç gündür o da yok ama en kısa zamanda gideceğim tabi, korktum açıkçası biraz araştırınca
Erygt123 1minik-annesi benim avuçlarımda ayaklarımda parmaklarım falan böyle kasiniyor sonra bütün vücudum geziyor sağolsun bir aydır gece uyku yok yani
1minik-annesi Erygt123 Çok geçmiş olsun bebeğinizi de sağlıkla kucağınıza alın inşallah, bende öyle kaşıntı yok ama bakalım iyi şeyler söylerler inşallah :)