Miiihhrii Selam hanımlar 12+3 haftadayim ama son 2 haftadır inanılmaz göbeğimde şişkinlik var daha henüz bu kadar şişmesi normal değil gibi geliyor böyle bir durum yaşadınız mı sizlerde nasıl geçer bu şişkinlik😑
__ozlem__ Miiihhrii hiç endişelenme bence çünkü bende çok yaşadım biran da şişiyor ertesi gün sanki hamile değilmişim gibi oluyordu
mhmmddgc Miiihhrii Bağırsaklarınız gebeliğe kendini hazırladığı için şişkinlik olur. 16.Haftadan sonra yavaş yavaş iner asıl göbüş varsa o çıkar. Endişelenecek bir durum değil