Girmeyin kızlar biraz sabretsinler ben korkuyorum bide düşük yaptım yani çoğu kişiye de sordum doktora da sordum girme dedi biz korkuyoruz eşimle oda anlayışla karşılıyor çok şükür. 4 ay girmişiz zaten haberimiz yokken 5 6 ay sabretsin çocuğu için bence benim düşüncem bu.