Cutiii 37 gün önce orda normal doğum yaptım nişanım gelmişti açıklığıma bakıldı sabah yatışım verildi doğum yaptığın odalar tek kişilik temiz duş alma imkanı var doktorlar ilgiliydi ben memnun kaldım doğum yaptıktan sonra servise çıkarıyorlar yani yatacağın odaya refakatçinde yanında kalıyor yine aynı şekilde yukarıdaki odalarda da televizyon var duş var rahattı yani