Sevgili anne adayları yatış pozisyonu ile ilgili bilgiye ihtiyacım var. Şuan 30+5 deyim en başından beri ( ultrason kontrolleri hariç) sırtüstü yatmadım. Sol yanıma çoğunlukla, sağ yanıma yattım. Gece ister istemez sol tarafa yatmaktan daralıp sakince sağ tarafıma yatıyorum ama resmen soldan sağa geçisini hissediyorum. Acaba rahatsız oluyor mudur?