Sonkayalar Merhaba,
Bebek öncelikle hangi beze alışırsa öyle devam eder. Kaliteli olsun yada standart kalitede olsun hepsi aynı görevi görüyor. zaten bebeğin cildine uygun üretiliyorlar bir sürü test ve aşamalardan geçmeden piyasada özellikle bebeklerin sağlığını tehlikeye atacak bir bebek bezi satılacağını, buna izin verileceğini düşünmüyorum.elbette ki her anne bebeği için en iyisini kullanmak ister.ben Bimin bebek beziyle ilgili çok fazla olumlu şeyler duydum bimde satılan jenny&willy bebek bezi kullanacağım hatta aldım.bebeğin poposunda pişik olmasının sebebini direk beze bağlamamak lazım.bezin sık değiştirilmesi ve ıslak mendille silerken cildin çok tahriş edilmemesi kuru kalmasını sağlamak gerekiyor.hatta en doğrusu temizliğin ılık suya batırılan pamuk yardımıyla silinmesinin hijyen açısından daha iyi olduğunu öğrenmiştim. İnşallah uygulayabiliriz.yazması kolay tabi😁