Hangi kremleri kullanıyorsunuz kas gevsetici ağrı kesici kremler yasak diye biliyorum hatta internete ağrı kesiciden daha zararlı diye okumuşdum😳 doktorunuza sormadan hicbirşey kullanma canım bende 11. Haftada felan cok kötüydüm diye 2 defa sürdüm 3. De bir araştirin dedim zaten krem nolucak icmiyorum diye düşünüyodum ama hicde öyle değilmiş yani🙄 sıcak tut aya calışın sıcak havlu sıcak su torbası koyun sıcak tutan bantlar oluyo o tarz şeyler kullanın intermette o tarz ağrılar icin hafif egzersizler oluyo onları yapın gecmiş olsun..