2 gündür kasıklarıma bıçak saplanır gibi agrı giriyor belime vuruyor hafif sık sık ama kısa süreli yürüyemiyorum yürürken daha çok oluyor sanki 2 hafta önce sancılarım vardı serumla durduruldu heralde doğum sancısı olsa duramam ama bu belirtiler doğumun çok yakın olduğunu mu gösterir