sena1223 Ruveyda_baskapan sezeryandan o kadar korkuyorum kı daha önce hıc kesılıp bıcılmedım karnımda bı yara olması benı acayıp korkutuyor
Ruveyda_baskapan sena1223 bende normal doğumdan korkuyorum , çoğu arkadaşım normal doğumda da kesilip dikiş yedi 😂
Ssimmay Son 59 uygulamaya göre ama sezeryan olacağımız için daha erken olacak 36 haftalikta alacaklar 😊
Ssimmay Ruveyda_baskapan doktorumuz en geç 36 hafta dedi ikinci sezeryanimiz olacak hayırlısıyla 💙 o tarihe kadar ınsalah kilo alır çünkü geriden geliyor bebisimin kilosu cuma günü kontrole gidecez ınsalah almıştır 🤲🙏
FSCMK Ruveyda_baskapan son 93 26+5 haftalığız daha doğumumuza var ama artık ağırlaşmaya başlıyoruz bizde