Berika8 betam 10.000i geçmişti keseyi görmeye gittiğimizde, doktorum da daha erken karından görünmeyeceği için bekleme taraftarıydı 5+3 iken karından gördük (kanamam olduğu için vajinal muayene etmiyordu doktorum beni). 6+5te de kalp atışlarını duymuştuk 🥰