Mucizeanne20 Kadriye__ normalden yana ama doğuma aynı doktor mu giriyor onu sorucam haftaya randevum var tekrar
Hs20 Mucizeanne20 yok canım mslesef doğuma doğumhane de hangi doktor nöbetçi ise o giriyo ama zaten normal doğumda ebeler doktordan daha iyi ve daha ilgili oluyorlar doktor son zamanında geliyor yanina
Hs20 Beybiannesi güzeldi yani onların yönlendirmelerini dinlemeye kere dinlesin diye sert çıktıkları oluyor haklı olarak sonuçta onların yönlendirmesi normal ve daha az acılı olması açısından çok onemli
Yavrukusumm 29 Nisan da ikinci doğumumu yaptım ikiside devlet Hastanesi’nde oldu. Takipli olduğum doktor Gizem Cura Şahin di ben memnundum ilgili bir doktordu
Yavrukusumm Kadriye__ 38+3 de gece 2 gibi suyum geldi sonrasında duş aldım hastaneye 4 gibi gittim hemen muayene etti nöbetçi doktor 4-5 cm açıklık vardı yatışım yapıldı hemen suni sancı verdiler saat 8 de doğumum gerçekleşti. normal doğum yaptım
Kadriye__ Yavrukusumm ne kadar güzel Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin inşallah darısı bizim başımıza 😂😇