Acemianneee08 gkbyza şekerinix iyi o zaman kuzum . Sadece dediğim gibi yapın açlık sürenizi çok uzun tutmayn gece yatmadan bi bardak süt kahvaltıyı da maksimum 9-10 arası yapın gündüz ara öğünlerle destekleyib başka bşy yapmanıza gerek yok