Doktorunuza da söyleyin ki sizin gibi diğer insanlarda mağdur olmasın, en doğal ve tabii hakkını sırf riskin yok diye, senin yerine 10 hasta biçmesi ne dünya saçmalığı😑 perinatoloji yüksek riskli gebelik uzmanı demek evet ama o zaman detaylı ultrason yapmıyorum diye randevu esnasında haber versinler bir zahmet. Hastane yönetimine mağduriyetinizi bildirin insanlar aylar öncesinden randevu alırken sizin haftanız geçecek bi şekilde çözüm bulsunlar