Normalde de çok sakin değilim herşeye yeten her işe koşan bir yapım var gebelikle birlikte bulantılar falan hiç güç yok gücüm yetemedigi bir şeyleri yapamadigim için kükrer oldum karamsar ya da herşeye kızan bir halim var ağlayarak kükrüyorum sonra kızıyorum kendime ama o an hiç öle olduğunun farkına varamıyorum