Deletedmom73711 Nurdanb Markadan markaya değişiyor, sleepy kalıpları çok küçükmüş sanırım çoğunluk 2den başlıyor ama primanın kalıbı normal Prima premium care 1 no 140 adet aldım ben mesela
Esra_G Nurdanb sleppy babyturco minik kalıp 2 numara aldım deneme için 1 er paket pişik olmayanla rahatsız etmeyenle devam edicem. Molfixin 1 numarası da bu iki markaya göre daha büyük ve bi tık daha kalın bez ondan da kuzenim almıştı denicem bakalım :)
Nurdanb iremss haklısın bende öyle düşündüm ama biri 5 kiloya kadar biri 6 olunca çok yakın geldi bilemedim yenidoğan almaya gerek var mı 👍⚘⚘
Nurdanb Esra_G çok teşekkür ederim marka olarak degelendiricem artık anladım 😉 sleepy 2 almistim sadece henüz bende
Nurdanb Merveofs çok yakın birbirine 2 numarada o yüzden kararsız kaldım bende ama sleepy 2 numaradan başlamak iyiymiş diyor arkadaşlar
Semrasular Nurdanb ben prima premium 1 numara aldım kalıpları büyük oluyormuş sleepy ve baby turko 2 alın diyorlar
Semrasular Nurdanb kesinlik bende almak istiyorum ama iyimi gelecek bilemediğim için almadım stok yapsak iyi olurdu aslında 😁
Merveofs Nurdanb sleepy çok sızdırıyor vs diye bir sürü yorum gördüm almadım baby turco aldım bez, ıslak mendil. Denemeden bir şey diyemiyorum henüz 🤷🏻♀️😊
Deletedmom_33 Nurdanb 3030 doğan oğluma babyturco 2 numara ile başladım kalıbı küçüktü. Şimdi goon kullanıyorum onda 1den başladım kalıbı biraz daha büyük.
Ksks07 Nurdanb markay göre farklı üzerinde yazıyor. Mesela ben prima’da 1 beden aldım 2-5 kg arası yazıyordu Minies markada 2 beden aldım çünkü 3-6 kg yazıyordu. Yani ortalama 3 kg gibi doğarsa bi tanesinde 1 bedene diğerinde 2 bedene tekabül ediyor :)