Cansu21 2 ay olacak sezaryan olalı, sabah ameliyat oldum gecesine tek başıma tuvalete gittim 2’gün ayaktaydım 3’gün evimin işlerini yapmaya başladım , ilk bir ay asla zor geçmedi ağrılı sızılı va değildi sadece sezaryan olduğum ilk gün ayağa kalktığım da ağırlarım oldu yürüdükçe geçti . Aynı zamanda insanın kilo alımına bağlı hamileliğim de kilolu değildim ve bünye olarak da çok fark ediyor . Asla korkulacak bir durum değil bende diyordum yataktan kalkamam acıdan ölürüm yada ameliyat esnasın da bayılırım diyordum ama hiç öyle değilmiş belden vurulan iğneler gram acıtmıyor ameliyatta hiç bişey hissetmiyorsun hatta sıkıntıdan bebek ne zaman gelir ? Gibi sorular sordum 😂 canımı acıtan ve korktuğum şey el üstü damar yolu yani nefret ettim o kadardı 🤦🏻♀️