Uykucusirine biz manisada oturuyoruz doğum izmirde olcak o yüzden herşeyi fazla fazla aldım açıkçası kullanmadığımı geri getiririm diye zaten kendi aracımızla gitcez.
3 tane hastane çıkışı koydum. 1 tane eve dönerken giydirmek için bi çift kıyafet aldım. Ekstra çorap patik zıbın falan aldım. Müslin bezler ağız bezleri aldım. Kasımda doğcağı için 1 çift kilotlu çorap aldım yenidoğan. Belki soğuk olur diye. 2 penye battaniye 1 örgü battaniye aldım. Emzik, biberon, temizleme pamukları. Bebek bezi; alt açma vs ekledim. Kendime de işte aklıma gelen acil ihtiyaçlarımı koydum. Göğüs pedi, göğüs ucu kremi falan aldım. Pijama gecelik falan aldım 2-3 çift belki lazım olur diye. Bilemediğim için neye ne kadar ihtiyacım olcak. Çok aldım o yüzden 😄😄 depend aldım lohusa pedi falanda aldım bu arada