Nesli66 Slm kizlar ben bugun 13+0 oldum yani 14 haftalik 3 hamilelik sanki pit pit birseyler hissediyorum olabilir mi?
Umut_unAnnesi Nesli66 hissedersin kuzum o zaman normal dışardan belli olan bısey değil şuan onu sadece sen hissedersin gerisi de ilerleyen zamanda sen bebisinle konuş tepki verir o sana 🤗