İlk 3 ay sizden besleniyor yani yediklerinizden değil ama ondan sonra yediklerinizden besleniyor bu yüzden beslenme cok önemli tadını bile alıyormuş😅 uygulamada öyle yazıyodu😃 ama vitaminlerinizi felan alırsanız öyle az sc kalmakla veya bir gün ac kalmakla birşey olmaz yani ama siz yinede yemeye bakının öğünleri atlamayın